He Was Living In My Basement | 10 True Scary Horror Stories From Reddit (Vol. 23)


Lets Read!
Lets Read!

SPECIAL THANK YOU to Eichelyn for today's speed paint! Check her out here!: http://youtube.com/c/Eichelyn http://instagram.com/Eichelyn 🕓 TIME STAMPS: Story 1►0:00 -- http://bit.ly/2sl9FpB Story 2►6:01 -- http://bit.ly/2D4GGwf Story 3►11:54 -- http://bit.ly/2QEN2pQ Story 4►18:27 -- http://bit.ly/2FjEsvz Story 5►27:20 -- http://bit.ly/2smnrYU Story 6►33:54 -- http://bit.ly/2TJiapU Story 7►38:37 -- http://bit.ly/2Fl1vpH Story 8►43:31 -- http://bit.ly/2AFNb78 Story 9►47:39 -- http://bit.ly/2SKHn3g Story 10►53:29 -- http://bit.ly/2QCN29H ♫ Music: Iron Cthulhu Apoc http://www.youtube.com/watch?v=VTmhmEUR8Rk

Vor 4 Tage
Kilgore Trout
Kilgore Trout

I gotta ask, why do you and Insomniak have such similar intro graphics? Did you commission the same artist?

Vor 4 Tage
non_descript
non_descript

Every time I listen to your stories I see them like a movie in my mind. Sometimes you are the scared teenager hiding in the bathroom, next you are the clueless child following the pedophile to his car, the elderly woman in the hospital, the husband, the boyfriend... You morph into different character with every story. Please do not do a face reveal and replace these different images of you with a single face (no matter how handsome it might be) ... and keep the good work!

Vor 9 Stunden
Split Second Magician
Split Second Magician

For those who don't know, NEET is an acronym for Not in Enrollment, Employment or Training.

Vor 14 Stunden
Alex Keltner
Alex Keltner

Hi my name is Allie and something like that happened to me when I worked at a place called attic salt it's almost exact

Vor Tag
Yvonne Wilson
Yvonne Wilson

DAT BASEMENT DUDE'S PHOTO THO. 🤪

Vor Tag
COBHC6Pounder
COBHC6Pounder

Story 5 is fucking retarded

Vor Tag
lucy thomas
lucy thomas

These stories are amazing to get me too sleep as I have awful tinnitus . I use to dread going to bed now I can't wait for bedtime for these brilliant stories !!!

Vor Tag
Lizard Lady
Lizard Lady

I drew a skull using that exact reference!

Vor Tag
Cabal's Victims
Cabal's Victims

Picture of the dude genuinely made me laugh.

Vor Tag
PoTaToPlaNt
PoTaToPlaNt

Poor dude was just hungry.

Vor 2 Tage
um hi
um hi

My puppy is falling asleep to this video idk if he likes your voice or scary stories 😂 I haven't decided yet 🤔

Vor 2 Tage
FireDaemon
FireDaemon

I didn’t really understand the story of *blank* who moved from *blank* to *blank*. I realize *blank* shouldn’t have done that to *blank*. Although, I hope *blank* and *blank* could apologize to *blank* because of *blank* and the lies.

Vor 2 Tage
Random Editor
Random Editor

These videos are my salvation. I listen to this when I'm on my way to school,at the hospital, almost everytime.

Vor 2 Tage
Kerry Hazel
Kerry Hazel

Oh Damn once you added in that picture of the man living in the basement I instantly got chills.

Vor 2 Tage
Young Troll
Young Troll

I beat off to Labradors

Vor 2 Tage
marcos benitez
marcos benitez

More jokes on you,I luck up my basement with a lost key

Vor 2 Tage
Little yo man
Little yo man

5:57 when you finish but she still suckin

Vor 2 Tage
The Green Pill Mindset
The Green Pill Mindset

Cindy is all the way tired of ya bullshit, Boo.

Vor 2 Tage
Wutangkilla1
Wutangkilla1

Be aware beyond creepy has just had his channel demonitized for no reason!✅

Vor 2 Tage
Christian Wilkendorf EU
Christian Wilkendorf EU

How many Ads bro??!

Vor 2 Tage
Brandon Williams
Brandon Williams

Every story seems to be the same now. Woman reports a creepy guy... how many of these are necessary before a little variety is added. Yes I know they are creepy (not really for guys but w/e) but every story being almost the same is grating. Maybe its just me but I kinda doubt it is. I love your channel and all but theres only so mamy of these one can stomach.

Vor 2 Tage
Elizabeth Roy
Elizabeth Roy

It sounds like most of these stories are fake.

Vor 2 Tage
Nicole E
Nicole E

The dementia in his eyes? What? If Mac actually does have dementia then the OG of that post is an ass.

Vor 2 Tage
Kmariey Green
Kmariey Green

I like how a Publix ad started playing after the second story

Vor 2 Tage
hoozah hazza
hoozah hazza

BLANK

Vor 2 Tage
Maggieann S.
Maggieann S.

I listened to this one on my air pods, didn't have cell in hand or even near by so I wasn't able to skip the 7+ minute add 😑 YouTube has gotten so frustrating the ads are way over done but definitely enjoyed the video as always 👍

Vor 3 Tage
Ava Marie
Ava Marie

Are you a boy or a girl

Vor 3 Tage
Kaley Ivins
Kaley Ivins

The two sisters vacationing in Orlando. That dude was me No no I’m just kidding, but there wasn’t anything scary or creepy about that man. Oh, some random dude hollered at me and my sister. We didn’t tell him no or no thanks and then he hollered at us again. The end. So scary A Puerto Rican trying to get some booty in Central Florida is just insane! INSANE!!! I’m also born and raised in Orlando. There are no “ bad parts” in Orlando. Well there are , but there are no hotels within a 5 mile radius of the maybe 2 bad areas of Central Florida. There is the Parliament House , but that is a drag show and drag hotel. That’s the only place I can think of in a bad neighborhood. My dad also builds and designs hotels and lives in Orlando

Vor 3 Tage
Big titty goth gf
Big titty goth gf

I love being apart of this community eee, it's so great to know other ppl listen to these when they sleep and are really passionate about scary story channels it's great, ily all

Vor 3 Tage
Kooky katt
Kooky katt

Awesome, so The mall story, Instead of actually reporting the guy to the cops, nothing happened and now hes likely happily kidnapping other people.

Vor 3 Tage
Briar Cockrell
Briar Cockrell

I absolutely love this fanart

Vor 3 Tage
Erick Anzueto
Erick Anzueto

Let’s Read! Do you have some Big Chungus

Vor 3 Tage
Tristan Thompson
Tristan Thompson

The picture of the guy scared the hell out of me.

Vor 3 Tage
The Doc Jay
The Doc Jay

1st Story is about Baltimore and Johns Hopkins

Vor 3 Tage
Super Sad Summer
Super Sad Summer

Its strange. Joel ‘Lets Read!’ Has many more horror stories in one video and I barely get scared (its his soothing and calming voice). But Mr.Nightmare does 3 stories per episode and I get so goddamn scared like omg! Hahah

Vor 3 Tage
why are we always yelling
why are we always yelling

11:56 you don't sound like a black girl but I'm sure you're very pretty

Vor 3 Tage
Bleach
Bleach

That picture was actually so creepy

Vor 3 Tage
Scribbly Alex
Scribbly Alex

“Idk why you came weird guy...” just sounded like a drunk idiot to me

Vor 3 Tage
Thinking Nono
Thinking Nono

This is an impulse thought... I would love this voice reading a how do you say... a grown-up novel..👌😏😇

Vor 3 Tage
Alisa Jett
Alisa Jett

That last one waa funny!!!!!! Thanks.

Vor 3 Tage
Jennifer Baily
Jennifer Baily

YISSS 🦑🦑🦑

Vor 3 Tage
I'm gonna say the N word
I'm gonna say the N word

Heard the first story literally last year bud.

Vor 3 Tage
STANKY Stanley
STANKY Stanley

my anus is tingly

Vor 4 Tage
L.D.M
L.D.M

Oh-

Vor Stunde
bdsaints1986
bdsaints1986

Wtf was Story 5?!

Vor 4 Tage
bdsaints1986
bdsaints1986

Lol why do ppl continue to answer these questions?? Just say "yep" and walk away. Stop inviting creeps into your life🤦‍♀️

Vor 4 Tage
PaigeTheDork
PaigeTheDork

not everyone is bred to be smart around people you've never met, most are bred to be polite. tbh i wish politeness was thrown through the window, i wouldn't of had to deal with all the bs in life...

Vor Tag
Keko Sunny
Keko Sunny

leave get out! its the end of me an him

Vor 4 Tage
Shygirl Tink
Shygirl Tink

Narrator: "im a black girl" NO YOU AIN'T 💀💀

Vor 4 Tage
Jonathan Tapia
Jonathan Tapia

Shygirl Tink obviously :/

Vor 2 Tage
Carm H
Carm H

That story about a fabric store brings back memories from when my mom worked at a fabric store in a sketchy area. She always had stories of pervs doing things in between the isles.

Vor 4 Tage
Yo gaba gaba
Yo gaba gaba

i looked up during the first story and saw the guy and heart dropped. idk but it's beating so fast

Vor 4 Tage
Joseph La Bianco
Joseph La Bianco

Some good life stories Great paced narration . Joe .

Vor 4 Tage
Racer X
Racer X

Story 3: the creep asks the female employee to tell him what she wants him to do....her response should of been; get the f out of my space or I will replace your eyes with these buttons followed by replacing your mouth with these zippers.

Vor 4 Tage
seshthecat
seshthecat

That's my exact reaction. Been there, done that. The story made me crazy.

Vor 2 Tage
Bunni Bloopers
Bunni Bloopers

Hey quick question, where can I submit speed paints? And do they have to be on a computer?

Vor 4 Tage
Foxiepaws ACAnderson
Foxiepaws ACAnderson

This is so creepy...it probably happens unfortunately...it doesn't make you feel safe! I would love to work at a craft shop... especially if you get staff discount lol!

Vor 4 Tage
Petteri Aaltonen
Petteri Aaltonen

The next story music sounds like a resident evil saferoom

Vor 4 Tage
Pablo Ruiz
Pablo Ruiz

What is ur intro

Vor 4 Tage
jeninlv onlyme
jeninlv onlyme

That last story haha id totally unintentionally do something creepy like that and think the other person was being rude and/or selfish 😂

Vor 4 Tage
GoKu 67
GoKu 67

Roses are red, violets are blue, Justin Y. isn't funny, and neither are you.

Vor 4 Tage
JOE BLACK
JOE BLACK

That first one had to be in philly

Vor 4 Tage
DARLENE VITA
DARLENE VITA

Let's Read has steadily been on the grind,thank you for that I really appreciate all the uploading that you do!!

Vor 4 Tage
Ian Kraemer
Ian Kraemer

Dude, you lost all credibility when you posted videos titled "True Ghost Stories".

Vor 4 Tage
deneisha van der weerd
deneisha van der weerd

Yes ❤️

Vor 4 Tage
Angel ellA
Angel ellA

Omg the story about the girl named Cindy sounds like my sister in law!!!

Vor 4 Tage
James Westen
James Westen

Haters gonna hate hate hate hate hate, we're just gonna shake shake shake shake shake shake it off ,

Vor 4 Tage
Skelly
Skelly

Siko blueblya

Vor 4 Tage
Lloyd Watson
Lloyd Watson

I don't have a basement...phew!

Vor 4 Tage
Bradyn Skippen
Bradyn Skippen

Always enjoy listening to your stories

Vor 4 Tage
Brooke M
Brooke M

That girl BLANK is a real looney toon.

Vor 4 Tage
Brooke M
Brooke M

+Lykan Murphy 😂😂😂😂😂

Vor Tag
Lykan Murphy
Lykan Murphy

But remember BLANK is so much more crazy than BLANK

Vor 3 Tage
CHEEKY CHICA
CHEEKY CHICA

woo hoo!! new lets read. its a good night

Vor 4 Tage
voltixD
voltixD

Last story was hilarious 😂

Vor 4 Tage
Caelyn Crochet
Caelyn Crochet

The situations with men being too forward make me super uncomfortable

Vor 4 Tage
Maria Diaz
Maria Diaz

Fr. He was disgusting. The whole story made my skin crawl.

Vor 3 Tage
jen child
jen child

Thanks for the upload. I have a basement and will hear every sound in my house tonight! BTW: it’s cool you give us the option to “skip” the ad, at your own monetary risk. Now, I know it’s a good (FREE) way to support channels I never will never skip the ads❤️! Thanks Again.

Vor 4 Tage
I Don't Care
I Don't Care

The snack caper in the first story looks like a 'cereal killer'.

Vor 4 Tage
Deborah Smyrl
Deborah Smyrl

I love listening to your stories. You have a great voice & you're always consistent & dependable. Thank you, Let's read!

Vor 4 Tage
Cinderfire
Cinderfire

That last story had ADVANCED DARKNESS

Vor 4 Tage
Mannyy
Mannyy

Bitch how do you not know the polices number lmaoo

Vor 4 Tage
Dareen Osman
Dareen Osman

I'm just thankful I live in an apartment without basement 🏃😶

Vor 4 Tage
Jessica Coy
Jessica Coy

First time subscriber . Love the stories . I heard one similar about a woman living in someone’s in the attic and would do the same thing This is creepy.

Vor 4 Tage
tinymilkwhxre
tinymilkwhxre

yaay perfect a new fresh video to help me calm myself so i can sleep ❤️

Vor 4 Tage
MUTILATED GOD
MUTILATED GOD

Im wondering how every storyteller is so good at drawing, like damn.

Vor 4 Tage
Candice Perry
Candice Perry

Basements can be used as storeage&spare bedrooms

Vor 4 Tage
Lara Duette
Lara Duette

Omg let's read that story with the black girl and pervy guy was so real because of your narration. I was cringing sooooo hard. Good job man i started screaming jesus please stop at some point

Vor 4 Tage
rara20baby
rara20baby

I love the stories and the art I hope u make it as ur new pic keep up the amazing work hun

Vor 4 Tage
Pele AnimationComics
Pele AnimationComics

22:19 Holy crap all that happened on my birthday!!! 🤯

Vor 4 Tage
Coaster Kween :D
Coaster Kween :D

This is necessary for a dark Friday night 😊

Vor 4 Tage
The Mexican shark
The Mexican shark

Keep up the good work👍🏼

Vor 4 Tage
Fryz
Fryz

This is a pretty great episode 👍

Vor 4 Tage
Janelle Rubi
Janelle Rubi

let’s read you are an awesome narrator and i’ve been one of your subscribers for a while now so keep up the good work and you help me get to sleep at night so thanks for that i love you let’s read

Vor 4 Tage
Glamour Glitter Sparkles YT
Glamour Glitter Sparkles YT

On story 5, I couldn't understand a damn thing! All I heard was **blank** the whole dang story! 😂

Vor 4 Tage
Glamour Glitter Sparkles YT
Glamour Glitter Sparkles YT

+bdsaints1986 ya ik!!

Vor 4 Tage
bdsaints1986
bdsaints1986

Yeah...what the hell was that about? Made no sense

Vor 4 Tage
Glamour Glitter Sparkles YT
Glamour Glitter Sparkles YT

+Danielle Burns ikr! 😂

Vor 4 Tage
Danielle Burns
Danielle Burns

Seriously, I know! Did someone pay you a large sum of money to read that one? The writer was a bit ridic. What was the point on writing a story when nearly every detail is blank!

Vor 4 Tage
Glamour Glitter Sparkles YT
Glamour Glitter Sparkles YT

+Travis Pigg ya me too 😂

Vor 4 Tage
Mel How
Mel How

Never been this early. Put me to sleep Let’s Read! 😴

Vor 4 Tage
Mad-A-Boi- Plays
Mad-A-Boi- Plays

Yay! another Lets Read video, you are the best!!

Vor 4 Tage
Tara Coffey
Tara Coffey

Yayayayaaaaasss

Vor 4 Tage
Kerry Ann
Kerry Ann

Thanks for another brilliant bunch of stories! Ahhh I'll be taking this to bed with me in a little while.......get all cosy.

Vor 4 Tage
john long
john long

Add me on favebok @ Jøhññy dank

Vor 4 Tage
Fryz
Fryz

Sitting in my basement right now, this is fun...

Vor 4 Tage
Fryz
Fryz

+Nicole E Well I stole the snacks from my own pantry so I would say it amounts to me stealing a comforter and some food. Right?

Vor 2 Tage
Nicole E
Nicole E

But... do you have snacks that don't belong to you, a mattress and have you stole a comforter?

Vor 2 Tage
ya boi
ya boi

Same

Vor 4 Tage
Katie Jimenez
Katie Jimenez

Gracias corazon buen detalles historiales reales de vida.

Vor 4 Tage
Flamingo Song
Flamingo Song

Me: Starting to fall asleep Video ends Auto play works it's magic HI SISTERS Falls off bed

Vor 4 Tage
Nicole E
Nicole E

HI SISTERS!!!! Mine was Ryland and Shane Dawson drunk, then my favourite sister James Charles.

Vor 2 Tage
Imari Monét
Imari Monét

Flamingo Song Legit me every night😂

Vor 3 Tage
Bunni Bloopers
Bunni Bloopers

HI SISTERS *screams*

Vor 4 Tage
The Stovetop Ninja
The Stovetop Ninja

Flamingo Song I know my 7 year old daughter screams HI SISTERS instead of good morning when she wakes up 😂😆

Vor 4 Tage
Flamingo Song
Flamingo Song

+The Stovetop Ninja I mean it's true James is queen but like 🤪

Vor 4 Tage
QueenTeTe
QueenTeTe

Hey I love your vids don't tell the others but your my favorite

Vor 4 Tage
QueenTeTe
QueenTeTe

Lol thanks

Vor 4 Tage
Danielle Burns
Danielle Burns

No worries, happy to help!

Vor 4 Tage
QueenTeTe
QueenTeTe

Lol it's cool I suck with grammar lol

Vor 4 Tage
Danielle Burns
Danielle Burns

I hate to be "that girl" but you're*

Vor 4 Tage
FireArmageddon
FireArmageddon

Yesss!!! Thank you so much 😍

Vor 4 Tage
Patricia Jankey
Patricia Jankey

Yeah.....new video.

Vor 4 Tage
Dawn Marie
Dawn Marie

😍😍😍😍😍😍

Vor 4 Tage
Sasantine
Sasantine

Ha! jokes on you, I already live in my basement

Vor 4 Tage
Split Second Magician
Split Second Magician

Same here.

Vor 14 Stunden
Xavier Smith
Xavier Smith

Sasantine me to lol

Vor 4 Tage
Sarah Rose
Sarah Rose

Is it unsettling? Or have you made it cozy...

Vor 4 Tage
karla kirkpatrick
karla kirkpatrick

at least your left alone

Vor 4 Tage

Nächstes Video